Frågor om klubben

Frågor om klubben

Den som frågar får svar. Här har vi samlat frågor om klubb Guldfynd. Har du andra frågor är du välkommen att e-posta dem till klubben@guldfynd.se, så återkommer vi med ett svar så snabbt som möjligt.

  1. Hur blir jag medlem i er kundklubb?
  2. Hur beräknas min bonus?
  3. När får jag bonus?
  4. Hur stor är min bonus?
  5. Om jag vill lämna klubben?
  6. Vilka medlemserbjudanden finns?
  7. Vad händer om jag tappar bort mitt klubbkort?
  8. Var gör jag adressändring?
  9. Vad kostar det att bli medlem?
  10. Måste jag ha med mig klubbkortet när jag handlar i Guldfynd-butik?

 

1. Hur blir jag medlem i er kundklubb?

Du kan bli medlem i Guldfynds kundklubb i någon av våra butiker i Sverige. Välkommen in för att höra mer! För tillfället går det inte att bli medlem på nätet.

Till toppen

2. Hur beräknas min bonus?

När dina sammanlagda inköp under ett kalenderår hamnar mellan 500 och 2.999 kr får du 2 procent i bonus. När du handlat för 3.000 kr eller mer får du 3 procent i bonus.

Till toppen

3. När får jag bonus?

Alla dina köp i våra butiker och vår webbshop (med undantag för köp av presentkort) är bonusgrundande. Bonusen betalas ut i form av en värdekupong i februari året efter att du sparat in dem. Värdekupongen kan du använda för nya köp i våra fysiska butiker. För tillfället går det inte att använda bonus för köp i vår webbshop.

Till toppen

4. Hur stor är min bonus?

Genom att logga in på vår klubbsida kan du se hur stor din bonus är just nu samt dina sammanlagda köp under kalenderåret 1/1-31/12.

Till toppen

5. Om jag vill lämna klubben?

Du kan när du vill lämna klubben. Allt som krävs är ett samtal till Guldfynds kundservice, 0340-595 499 eller via e-post info@guldfynd.se.

Till toppen

6. Vilka klubberbjudanden finns?

Det finns ständigt olika erbjudanden i våra butiker. För våra klubbmedlemmar har vi alltid några extra utvalda godbitar. Håll utkik efter dem. Dessutom får klubbmedlemmar vid speciella tillfällen förmånserbjudanden hemskickade direkt i brevlådan eller ett SMS-erbjudande till mobilen.

Till toppen

7. Vad händer om jag tappar bort mitt klubbkort?

Medlemsskapet är numera kortlöst så du behöver inget klubbkort. Alla dina köp registreras i stället med din legitimation eller ditt medlemsnummer.

Till toppen

8. Var gör jag adressändring?

Det sköts automatiskt om du gjort en adressändring via Svensk Adressändring. Om du inte gjort det, vänligen kontakta vår kundservice som registrerar din nya adress.

Observera att information, erbjudanden och värdekuponger inte skickas till adresser utanför Sverige. Du som flyttar utomlands bör därför uppge en adress i Sverige.

Till toppen

9. Vad kostar det att bli medlem?

Medlemskapet är gratis.

Till toppen

10. Måste jag ha med mig klubbkortet när jag handlar i Guldfynd-butik?

Medlemsskapet är numera kortlöst så du behöver inget fysiskt klubbkort. Alla dina köp registreras i stället med din legitimation eller ditt medlemsnummer.

Till toppen