✔ PRESENTINSLAGNING

✔ BRETT UTBUD

✔ SNABBA LEVERANSER


Varukorg

Din varukorg är tom

Du har inga favoriter

VANLIGA FRÅGOR 

NÄR HAR NI ÖPPET?


E-handeln är öppen dygnet runt!


Under hitta butik längst upp på sidan kan du se butikernas ordinarie öppettider. Där hittar du även adressen och telefonnumret till respektive butik.

HAR NI ÖPPET KÖP?


I FYISKA BUTIKER 

Ja, Guldfynd erbjuder 30 dagars öppet köp. Om varan är kontant betald väljer du själv om du vill lämna tillbaka varan i utbyte mot en ny, få ett presentkort eller pengarna tillbaka mot uppvisande av kvitto. Varan kan återlämnas i valfri Guldfynd-butik.


Om betalning skett med kontokort och du inte vill ha en ny vara eller ett presentkort sker återbetalning med samma betalningssätt som vid köpet. Vid kortköp med American Express, Diners Club och Resurs Bank återbetalas beloppet endast till det kontokort som användes vid köptillfället. Vid köp med Visa eller Mastercard kan återbetalning ske till annat kontokort än det som användes vid köptillfället. Kontanter kan ej utbetalas.


Om betalning skett med presentkort och du ångrar köpet, måste återköpet ske till presentkort eller tillgodokvitto. Kontanter kan ej utbetalas.


En förutsättning för att ångra köpet eller att byta en vara är att varan är oanvänd och returneras i originalförpackningen samt att du kan visa upp ett kassakvitto på köpet.


Om varan är plomberad med en etikett skall den vara obruten. Om du har tecknat en smyckeförsäkring ta även med försäkringsbevis.


Ovanstående gäller ej vid köp av beställningsvaror.


I WEBBSHOPEN  

Vi erbjuder 30 dagars öppet köp från den dag du hämtat ut ditt paket. Läs mer i avsnittet retur och reklamation.

HUR GÖR JAG OM JAG VILL REKLAMERA EN VARA?


I FYISKA BUTIKER 

Om varan på något sätt är skadad eller felaktig ska du omedelbart kontakta någon av våra butiker och påtala felet. När du handlar hos oss får du alltid ett års garanti när det gäller tillverknings- och materialfel. Garantin täcker dock inte slitage, vårdslöst hanterande eller skada genom olyckshändelse. För att garantin skall gälla krävs bevis om när varan inköpts. Spara därför kvittot - det är ditt garantibevis.


I WEBBSHOPEN

Vi erbjuder 30 dagars öppet köp från den dag du hämtat ut ditt paket. Läs mer i avsnittet retur och reklamation.



KAN JAG FÖRSÄKRA MINA SMYCKEN?


Ja, om du tecknar en smyckeförsäkring i samband med köp i våra fysiska butiker gäller Guldfynds försäkringsvillkor. Försäkringsgivare är SOLID Försäkringar som vi samarbetar med. Som försäkringshandling gäller försäkringsbevis tillsammans med kassakvitto. Gå in på solidab.se för mer information. För tillfället går det inte att teckna smyckeförsäkring på nätet.

KAN JAG DELBETALA MINA SMYCKEN?


Ja, tillsammans med Resurs Bank AB och Klarna AB erbjuder vi dig att delbetala ditt köp. Klicka här för att läsa mer om delbetalning. 

VAD KOSTAR DET ATT GRAVERA?


En enhet (t ex namn max 10 tecken) 210 kr

Två enheter (t ex namn och datum max 20 tecken) 240 kr

Fler än två enheter (t ex namn, vikt, längd, klockslag och datum) 300 kr

Bestick 3-del 370 kr


ID-brickor 300kr

Guldring: namn och datum 250 kr

Guldring: endast datum 200 kr

Manschettknappar. Två enkla bokstäver (ej monogram) 259 kr/st

Armband med ID-bricka 200 kr/per sida


Ring i silver utvändig gravyr 200 kr

Gravyrsymbol som levereras mot beställning 50 kr

Gravyr nyköp 105 kr

VAD ÄR MIN STORLEK?


Gå in här för att ta reda på vilken storlek du ska välja för just dig.